• Kontakt
  • Ochrana osobných údajov

Freshtape.sk

  • Home page
  • Lifestyle
  • Štýl
  • Technika
  • Cestovanie
  • Vzťahy
  • Auto & Moto
  • Biznis
Novinky
  • Objednanie k lekárovi online je komfortné a jednoduché   |   02 feb 2023

  • U nás kúpite auto bez čakania. Máme autá skladom   |   31 jan 2023

  • Uľahčite si riadenie firmy pomocou CRM systému   |   28 jan 2023

  • Ako tvoriť zaujímavé témy, ktoré oslovia každého?   |   26 jan 2023

  • 4 tipy ako nastaviť google Analytics 4   |   26 jan 2023

  • Tipy na vianočné darčeky pre dievčatká   |   06 dec 2022

 

Anketa: Je v záujme vašej spoločnosti edukácia širokej (laickej) verejnosti v oblasti v ktorej pôsobíte?

06 dec 2017 Komerčné články

Pri predaji produktov či služieb je cieľom firiem nielen samotný dopyt, ale aj vzdelávanie a osveta zákazníka v danej oblasti. Ak ponúkame kvalitný produkt, želáme si, aby ho široká verejnosť vedela oceniť a posúdiť jeho výhody oproti konkurencii. Zaujímalo nás, ako podnikatelia z rôznych odvetví pristupujú k edukácii svojich zákazníkov.

Odpovedá: Jana Horňáková, manažérka rozvoja organizácie a odborného vzdelávania dm; dm drogerie markt

Tým, že na trhu práce absentuje odborník v oblasti drogéristického sortimentu sa už 5-ty rok angažujeme v téme vzdelávania mladých ľudí vo veku 14 až 19 rokov. Zároveň pracujeme na vytvorení vzdelávacieho programu, ktorý umožní zvýšenie kvalifikácie v oblasti drogérie, zdravej výživy a kozmetiky prístupný pre širokú verejnosť. Vzdelávanie širokej verejnosti je jedným z našich cieľov v rámci zodpovedného vzdelávania.

Odpovedá: JUDr. Ivana Golianová, odborníčka na betónové doplnky, Renit beton

Je pre nás dôležité, aby ľudia vedeli, že betón nie je len statický stavebný materiál, ale plní aj estetickú a dizajnovú funkciu. Je v našom záujme ponúknuť verejnosti hlbšie informácie aj o tom, že betón má veľa výhod, dlhú životnosť a je šetrný k prírode, pretože je recyklovateľný, a to 100%. Edukujeme napríklad prostredníctvom marketingových aktivít, ako je písanie blogov, autorských článkov či obsahovo hodnotného facebooku. Rovnako sa zúčastňujeme veľtrhov, kde sa s ľuďmi aj priamo zhovárame a odpovedáme im na ich otázky ako najlepšie vieme.

Odpovedá: Ing. Martin ŠOLC, Managing director, SHERLOCK ASSA ABLOY

V poslednom období v spoločnosti rezonuje apel na kvalitu v každom smere. Nakoľko sa v oblasti zabezpečenia domácností objavujú často mýty, ktoré majú tendenciu rozširovať napríklad necertifikovaní výrobcovia, snažíme sa vzdelávať verejnosť ako správne vyberať bezpečnostné dvere a čo zaručuje kvalitu. Dôkladné informácie šíria naši odborníci nielen v predajniach a edukačné videá a texty cez online komunikáciu, ale venujeme sa aj edukácii prostredníctvom všetkých typov médií. Našou prvoradou úlohou je mať v SHERLOCK odborníkov, ktorí sú zdrojom najkvalitnejších informácií o bezpečnej domácnosti. Komplexné a názorné informácie viete získať aj v našom novom showroome v Troch vežiach v Bratislave.

Odpovedá: Róbert Tóth – marketingový manažér, poisťovňa Aegon

Finančná gramotnosť Slovákov je hlboko pod priemerom krajín OECD, ako u školákov, tak i u dospelého obyvateľstva. Popri snahe ponúkať klientom užitočné poistné a dôchodkové produkty sa snažíme o to, aby ľudia týmto riešeniam aj rozumeli. Na našej web stránke nájdu rôzne online aplikácie, edukačné infografiky či finančné kalkulačky, ktoré im v tom pomôžu. Prostredníctvom našej Nadácie Aegon ľuďom tiež podporujeme edukáciu širokej verejnosti v oblasti prvej pomoci.

NEPREHLIADNITE: NIZSIE DALSIE VYJADRENIA

Odpovedá: Andreas Kreutz, konateľ, TAILOR MADE

Áno, jednoznačne áno. Pracujem s pánskou elegantnou módou a naši muži majú v tejto oblasti žiaľ veľké medzery. Snažím sa písať články, blogy a informovať nielen mužov o tom, ako byť pekne a vhodne oblečený na danú príležitosť či pre určitú profesiu. Okrem toho je takmer každá návšteva klienta v našom obchode zároveň aj malým edukačným okienkom a privátnou konzultáciou na tému styling.

Odpovedá: MUDr. Peter Harbulák, PhD., gynekológ, odborný zástupca pre reprodukčnú medicínu, GYN-FIV

V oblasti asistovanej reprodukcie sa snažíme priniesť najaktuálnejšie informácie predovšetkým odbornej verejnosti v rámci pravidelných regionálnych seminárov a tiež medzinárodného kongresu VITA NOVA, ktoré organizujeme. Vzdelávanie laickej verejnosti prebieha prostredníctvom nášho webu, či Facebook-u, médií a projektu Cesta k dieťaťu. Cieľom tohto projektu je zvýšiť informovanosť o téme asistovanej reprodukcie, nakoľko nedostatočná edukácia má za následok zbytočné predlžovanie cesty k vytúženému dieťatku.

edukácia vzdelávanie 2017-12-06
angelo
Tagy edukácia vzdelávanie
Predchádzajúci článok

5 krátkych a poučných historiek zo sveta umenia

Ďalší článok

4 fakty, ktoré by každý nosič kontaktných šošoviek mal vedieť (a vidieť)

Mohlo by Vás zaujímať

Predstavili nový iOS 14. Podporuje ho váš iPhone?

Predstavili nový iOS 14. Podporuje ho váš iPhone?

angelo 30 jún 2020
Nemecké kuchyne za rozumnú cenu? Häcker to dokázal aj so špičkovým dizajnom

Nemecké kuchyne za rozumnú cenu? Häcker to dokázal aj so špičkovým dizajnom

angelo 15 jan 2019
Aká je psychológia športových stávok?

Aká je psychológia športových stávok?

angelo 15 nov 2017

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Náhodné príspevky

Fakty o micelárnej vody + tipy ako ju používať
Zdravie

Fakty o micelárnej vody + tipy ako ju používať

29 mar 2019
Svieža dámska letná móda, ktorá si vás získa
Komerčné články

Svieža dámska letná móda, ktorá si vás získa

29 jún 2018
4 veci, ktoré by mal mať každý muž vo svojom šatníku
Komerčné články

4 veci, ktoré by mal mať každý muž vo svojom šatníku

30 jan 2018
Repasované PC – investícia do budúcnosti
Komerčné články

Repasované PC – investícia do budúcnosti

21 feb 2018

Ako sa starať o pokožku počas leta?

26 jún 2019
© FreshTape.sk 2017, Všetky práva vyhradené
Magazín